Naar Nusa Lembongan - Reisverslag uit Lembongan, Indonesië van 5-op-reis - WaarBenJij.nu Naar Nusa Lembongan - Reisverslag uit Lembongan, Indonesië van 5-op-reis - WaarBenJij.nu

Naar Nusa Lembongan

Blijf op de hoogte en volg 5-op-reis

30 Juli 2017 | Indonesië, Lembongan

'Schipperskind' van Kinderen voor Kinderen vond ik vroeger zo'n treurig liedje. Kon me toen al niks voorstellen bij een leven op het water. En vandaag blijkt het maar weer: een boot en ik zijn niet voor elkaar gemaakt.
Met onze kleren omhoog lopen we door het water om aan boord te gaan van het schip die ons naar een volgens eiland brengt. Joost en de kids zitten rechts, ik in m'n up aan de linkerkant met een stille Duitser naast me (hij sprak geen woord maar zag er gewoon Duits uit).
Ik had alle tijd om me te concentreren op de horizon. En dat was nodig. Die golven!
Net als ik voorzichtig zit te bedenken waar ik een plastic zakje vandaan kan toveren, hoor ik Boaz roepen dat het er zo mooi uit ziet. Er is dus land in zicht. Nog even slikken dus.

  • 30 Juli 2017 - 18:26

    Oma Marijke :

    Ha ha heb je de overtocht gered zonder plastic zakje?

  • 31 Juli 2017 - 02:28

    Anne:

    Ik haaatt boottochtjes als deze. Succes terug loeberdb

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

5-op-reis

Joost, Ilonka, Stijn, Boaz en Isabel

Actief sinds 10 Juli 2017
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 7720

Voorgaande reizen:

16 Juli 2017 - 14 Augustus 2017

Indonesië

Landen bezocht: