Bandung - Reisverslag uit Cibarani, Indonesië van 5-op-reis - WaarBenJij.nu Bandung - Reisverslag uit Cibarani, Indonesië van 5-op-reis - WaarBenJij.nu

Bandung

Blijf op de hoogte en volg 5-op-reis

19 Juli 2017 | Indonesië, Cibarani

Vroeg opstaan is dus echt vroeg. Of voelt hier vroeger. Ofzo.
Het ontbijt maakt veel goed. Veel vers fruit en traditionele Indonesische gerechten zoals soto ayam, nasi bakar, pangsit, en mie goreng. Gelukkig ook gewoon toast met jam (lijkt wel elastiek volgens Boaz).
Daarna checken we uit en bestellen een taxi. Dat hebben we gisteravond besloten en blijkt niet overbodig. Er is ergens een demonstratie, waardoor het drukker dan anders. Eenmaal onderweg denken we dat we hier als voetganger minder last van hadden gehad dan in de taxi. Dusss... is het nog serieus spannend. Op t nippertje, rennend achter elkaar aan is het gelukt in de juiste trein te stappen. Joost zit vijf wagons verder, ik en de kinderen bij elkaar. Stijn heeft al snel door dat we de stoelen kunnen draaien en we zo gezellig tegenover elkaar kunnen zitten. Hij fixt dat even

• 19 Juli 2017 - 15:14

Mir Uit Spanje;-) :

Heerlijk om te lezen! Geniet ervan! Xx

• 19 Juli 2017 - 15:37

Annie:

Belevenissen, die herinneringen maken. Een warme lange reis met de taxi en trein? Volgens internet is het 23 graden.

• 19 Juli 2017 - 22:31

Oma Marijke:

ha ha Indonesische ontbijt elastieken. De chaos is dus wel een factor waar je rekening me moet hebben. Ben benieuwd naar jullie volgende belevenis. xxxxx

• 20 Juli 2017 - 00:02

Anke:

Hahaha, ik zei het toch, Ilonka.....over die traditionele ontbijtjes!
    Die Boaz, hij had gewoon aan de soto ayam, nasi bakar, pangsit, en mie goreng kunnen gaan.
    En "lekker" de toast met jam en "elastiek" moeten laten voor wat t was