Rumah Sakir Panti Rapih - Reisverslag uit Kasonganpermai, Indonesië van 5-op-reis - WaarBenJij.nu Rumah Sakir Panti Rapih - Reisverslag uit Kasonganpermai, Indonesië van 5-op-reis - WaarBenJij.nu

Rumah Sakir Panti Rapih

Blijf op de hoogte en volg 5-op-reis

25 Juli 2017 | Indonesië, Kasonganpermai

...en dat liep zo: Joost sliep eindelijk na een nacht spoken. Ik ben met de kinderen lekker gaan zwemmen en zoek nog even in mijn aantekeningen van het bezoek aan reisarts Angkotta. Daarin heb ik in hoofdletters gezet dat we bij koorts altijd een arts moeten zien. Ik zie Angkotta zo weer voor me, hoe hij dit benadrukte met zijn grote ogen achter zijn zwarte bril. Die arts die we moeten bezoeken werkt altijd in een ziekenhuis. Yo. Dus is dat het plan van vandaag?

  • 25 Juli 2017 - 17:58

    Annie:

    En.....???

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

5-op-reis

Joost, Ilonka, Stijn, Boaz en Isabel

Actief sinds 10 Juli 2017
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 7726

Voorgaande reizen:

16 Juli 2017 - 14 Augustus 2017

Indonesië

Landen bezocht: